در آغوش توام ، آرام تر از همیشه ، و ای کاش میشد که همیشه اینجا بمانم،آغوشت را آخرین سرپناه خودم بدانم، اگر عمری باقی نمانده ، در آغوش تو بمیرم...همینجا میمانم ، همینجا تمام حرفهای دلت را میخوانم،و همی بیدار شو ........
ما را در سایت بیدار شو ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: پنجشنبه 2 خرداد 1398 ساعت: 15:02